Functionaliteit Ticketsysteem
Het Ticketsysteem in SharePoint beschikt over alle functionaliteiten die nodig zijn om het ticket optimaal op te lossen.
- Automatische ticketnummering;
- Koppeling met een mailbox;
- Een ticket indienen via een formulier;
- Privé en publieke notities (De klant of collega wordt automatisch op de hoogte gehouden van de publieke notities)
- Tickets toewijzen aan derde partijen;
- Sorteren op prioriteit;
- Sorteren op vervaldatum;
- Sorteren op type ticket;
- Sorteren op ticket behandelaar;
- Automatische melding naar de behandelaar van een ticket;
- Automatische melding als de datum is verstreken;
- Automatische melding als de status van het ticket is gewijzigd;
- Archivering van het ticket 30 dagen nadat de status van het ticket op afgerond staat;
- Zoekfunctie (zoeken op de titel van het ticket);
- Rapportages omtrent de tickets in Power BI (Hier is wel een Power BI Pro licentie voor nodig.)
Het ticketsysteem kan volledig worden aangepast naar de wensen en behoeften van jouw bedrijf!