Ticketsysteem

Met deze module handel je tickets op een goede en efficiënte manier af.

  • Zorgt voor tevreden klanten en collega’s

  • Eenvoudig tickets afhandelen

  • Tickets zijn makkelijk te sorteren

Ticketsysteem overzicht op laptop | Teamsapps
Microsoft Power Automate

Tevreden klanten en collega’s

Het Ticketsysteem is gebouwd in een Power App die je terug kunt laten komen in SharePoint of Teams. Met dit systeem zorg je voor tevreden klanten en collega’s door de ingediende tickets op een goede en efficiënte manier af te handelen. Middels Power Automate zijn er in dit systeem flows gecreëerd, waardoor de communicatie tussen de ticketindiener en ticketbehandelaar optimaal is.

Functionaliteit Ticketsysteem

Het Ticketsysteem in SharePoint beschikt over alle functionaliteiten die nodig zijn om het ticket optimaal op te lossen.

  • Automatische ticketnummering;
  • Koppeling met een mailbox;
  • Een ticket indienen via een formulier;
  • Privé en publieke notities (De klant of collega wordt automatisch op de hoogte gehouden van de publieke notities)
  • Tickets toewijzen aan derde partijen;
  • Sorteren op prioriteit;
  • Sorteren op vervaldatum;
  • Sorteren op type ticket;
  • Sorteren op ticket behandelaar;
  • Automatische melding naar de behandelaar van een ticket;
  • Automatische melding als de datum is verstreken;
  • Automatische melding als de status van het ticket is gewijzigd;
  • Archivering van het ticket 30 dagen nadat de status van het ticket op afgerond staat;
  • Zoekfunctie (zoeken op de titel van het ticket);
  • Rapportages omtrent de tickets in Power BI (Hier is wel een Power BI Pro licentie voor nodig.)

Het ticketsysteem kan volledig worden aangepast naar de wensen en behoeften van jouw bedrijf!

Ticketsysteem overzicht mobiel | Teamsapps
Ticketsysteem Tickets laptop | Teamsapps

Hoe kunnen klanten jouw bedrijf bereiken?

Het is mogelijk om een item (widget) toe te voegen aan jouw website, zodat klanten gemakkelijk en snel nieuwe tickets kunnen maken. Hierdoor kunnen ze tevens op een goede manier problemen melden. Daarnaast kan er een koppeling worden gemaakt met de door jou gekozen email. Denk hierbij aan voorbeeld@heldpesk.nl. Tot slot zou het ook kunnen via een formulier. Het Ticketsysteem kun je dus volledig naar wens maken.

Ontdek hoe jouw medewerkers presteren

Maak rapportages voor het meten van de prestaties van jouw helpdesk en deze te optimaliseren. Hiermee kun jij efficiënt inspelen op eventuele problemen. Zo zal je bijvoorbeeld ontdekken dat er weinig tickets binnenkomen op vrijdagmiddag of dat medewerker A erg snel een probleem oplost.

Ticketsysteem - Ticket aanmaken | Teamsapps

Ticketsysteem interessant voor mij?

De grootste vraag is uiteraard wat het Ticketsysteem voor jouw bedrijf kan betekenen. Zoals je hebt kunnen lezen kan dit systeem volledig op maat worden gemaakt. Daarom gaan wij graag het gesprek met jouw bedrijf aan om de wensen en behoeften te inventariseren. Doordat dit systeem gebouwd is binnen Microsoft 365 heb je niet te maken met maandelijkse kosten. Je beschikt namelijk al over Teams als je een Microsoft 365 licentie hebt.

Zij gingen jou voor en maken al gebruik van het ticketsysteem: